Ευχαριστίες του Δ/ντή της Αστυνομικής Ακαδημίας στον Δήμαρχο για τον αποχιονισμό των εγκαταστάσεών της

Αυξήστε την γραμματοσειρά αν θέλετε για να διαβάσετε πιο εύκολα το άρθρο.

-+=

Τις ευχαριστίες του για τον αποχιονισμό των εγκαταστάσεων της Αστυνομικής Ακαδημίας, στην Αμυγδαλέζα, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας “Ελπίς”, εξέφρασε στον Δήμαρχο Φυλής Χρήστο Παππού ο Διευθυντής της, Υποστράτηγος της ΕΛ.ΑΣ. Μανώλης Δασκαλάκης.

Στην ευχαριστήρια επιστολή του Υποστράτηγου, που απευθύνεται και στον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Φυλής Μιχάλη Οικονομάκη, αναφέρεται χαρακτηριστικά: “Η συνδρομή σας υπήρξε καθοριστική για την ασφαλή κίνηση πεζών και οχημάτων”.

📲 Προσθήκη στην οθόνη αφετηρίας
🧭 Χρησιμοποιείτε Chrome
Το Chrome σε iPhone δεν υποστηρίζει εγκατάσταση app.
Ανοίξτε τη σελίδα στο Safari για να συνεχίσετε.
⬆️1
Πατήστε
Κοινοποίηση
2
Επιλέξτε
«Προσθήκη»
3
Πατήστε
Προσθήκη